Jag lever

Ja nej här hade det ju inte hänt nåt på länge. Har tagit mig ett alldeles för långt jullov, ett jullov jag kanske inte alls kunde ha egentligen men behövde en liten paus från pluggandet och skrivandet. Har nästan packat klart väskan, har skrivit ut arbetet jag ska läsa på tåget imorgon och har nu tentaplugget bredvid mig, kanske är det jag egentligen borde fokusera på. Årets första tenta skriver jag på lördag, usch vad jag inte känner mig redo för den.
I detta nu väntar jag på att JVM-finalen ska dra igång, kokar ett ägg och äter den sista julknäckemackan. Imorgon tar jag mitt pick och pack och drar söderut, hem till Kalmar. Får se vad som väntar där, en ny rumskamrat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0