Trött tjej

I min säng ligger en trött tjej. Har idag sammanfattat arbetet vi imorgon ska opponera på, satt med det 7 timmar igår för att hitta alla saker vi ville anmärka på och lyfta fram.

Halvsomnade på soffan efter lunch och har sedan lyckats koppla in tvn i köket, köpt en blomma, sålt kurslitteratur, blivit blöt i regnet och haft möte om nästa veckas sittningar. Sittningarna som är en del av introduktionen som börjar nästa vecka. En ny klass turistekonomer ska börja här i Kalmar och vi ska göra allt för att de ska känna sig välkomna.
Nu är det dags för mig att släcka lampan, imorgon opponering på b-uppsatsen och sista dagen på denna termin!

Kommentarer
Postat av: Malla

Jag har all tid i världen för dig! En minut kan jag avvara whenever. You say when! Nu ska jag snart ut men är hemma lagom till ni vaknar i Sverige en lördag morgon :)

2012-01-14 @ 04:04:09
URL: http://Mallat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0